Thursday, April 7, 2011

khas untuk awak

Assalamualaikum.


Wahh.lame tak mengapedate nih. Padahal idea ade je datang mencurah² dikala malam tiba,tapi tulah akibat malas sangat menaip,so dibiarkan jelah idea tuh pergi bagai angin lalu. Chewah!.

Benti menaip jap. Tetiba terdengar lagu KURELAKAN KAU PERGI dekat radio THR.
*Sentap dan terdiam. Sangat kena dengar apa yang aku rasa malam ni. *Sepi. Wahaha. Dush!


Dah,jangan banyak songeh.

Ehemmm ehemm *Mood serius. .. =,="

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ku titipkan coretan ini khas buatmu sayang.


Awak tahu saya rindu awak
lebih dari apa yang awak rasa
Awak tahu saya sayang awak
Lebih dari apa yang awak tahu
Walau sebenarnya awak tak tahu.

Eh awak
hari² saya tunggu khabar dari awak
Walau sebenarnya saya tahu
awak takkan pedulikan saya lagi
hari² saya nak tengok awak senyum
walau sebenarnya awak dah menjauh pergi

Awak,
kenapa eh
susah sangat nak lupakan awak
walau sebenarnya
saya nak sangat lari dari hidup awak
tapi tiap kali saya nak menjauh
awak akan muncul secara tiba²
awak hulurkan kata rindu
buat saya sakit sangat
sakit bukan apa wak
sebab saya tahu
saya rindu awak,sangat.

Awak.
saya nak mintak satu perkara boleh?
kalau nanti betul² saya dah pergi
dan berjaya lupakan kisah kita dulu
awak jangan lupakan saya eh.
doakan saya temui kebahagiaan
sama macam awak lalui sekarang.
boleh?

Tapi kan wak,
mana mungkin saya
boleh lupakan semua tuh
lupakan orang yang pernah saya sayang
awak rasa senang ke
nak lupakan orang yang
pernah hadir dalam hidup kita
tak semudah tuh kan wak?

Awak,
andaikata saya pergi dulu
pergi jauh nun di sana
dan tak kembali lagi
sampai saat tu
ketahuilah bahawa saya
sangat merindui dan
menyayangi diri awak
saya bawa rasa ini bersama
dan awak simpanlah ia kemas²
kerana rasa itu
takkan ada lagi.

Untuk awak.
yang jauh di mata
tapi dekat di hati.
Jaga diri.


Nota : I hold you like I do,tightly because I know that one day.I'll die. And I am determined to do it with a smile on my face.

Kepala sakit ya amat sebab selalu paksa mata jgn tidur wpun dah mengantuk. Banyak sangat berfikir.Putus fius petala kelapan. Ohmaii,please. Mahu tidur yg lena T,T

Love,
sisilent [^^]v

1 comments:

FARIDAH HANIM BINTI ESHAK April 10, 2011 at 8:11 AM  

ehem..jgn nk putus fius sgt lah nnti dh blackout lg susah nk cri sumber tenaga..haha..wat chill wat lex je...=)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP