Sunday, April 10, 2011

Segalanya Berubah

Assalamualaikum.

Tak tahu apa yang tengah bersarang dalam kotak fikiran sekarang. Bercampur baur. Tak tahu samada gelora hati ni menggambarkan perasaan gembira,sedih,terkedu atau apa² yg berkaitan dgnnya. =).

* Ohhmaiii,skemanya ayat kat atas. Hikhik @,@

Hurm, tak tahu lah nk cakap cmne. Kehidupan mula berubah 360darjah. Dan ya,kita semakin dewasa seiring dengan usia. Dan mungkin ini yang berlaku pada aku sekarang. Actually,tak pernah terjangka pun akan lalui semua ni. Tapi tulah dinamakan takdir,kan?Melalui satu fasa kehidupan yg baru bukan mudah. Tp itu cabaran yang harus kita terima. =)

Manusia juga berubah. Kadang² yang ada bersama kita,tak selalunya disisi kita. Itu harus kita akui. Yang pasti,manusia disekeliling aku jugak sekarang tengah melalui satu fasa perubahan,samada ke arah positif or negatif. Terpulang.

Satu yang aku pinta,tanya hati masing² adakah yang berlaku sekarang atas kehendak diri sendiri atau kerana terpengaruh dengan keadaan sekeliling.

Kerana

To live well or live hell,we choose. Bak kata Hlovate. Orang yang aku hormat keperibadiannya.


Nota : Mungkin esok dan seterusnya kita akan berjumpa dengan manusia² baru,perubahan persekitaran,perubahan diri dan perubahan segalanya. Bagi diri ini,segalanya berubah tapi tidak pada hati & perasaan.
Hanya kamu yang tahu,jalan mana yang kamu ingin lalui.

Dari Paris mahu ke Aberdeen [^^]v

Love,
sisilent [^^]v

1 comments:

Ariffah9 May 14, 2011 at 6:11 AM  

perubahan manusia tak dijangka.

kalau ke arah buruk, cukuplah benci dgn perbuatan bukan dgn orangnya ! ^^

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP