Sunday, July 10, 2011

Sepertinya

Assalamualaikum.




Kali ini kita dengar lagu aje. Sebab sekarang semua bermain dengan emosi. :) AHAHAH. ;p


Lagu ini untuk kita - kita yang terasa kosong. Bak kata Fynn Jamal.



Sepertinya
aku ini jalan yang kosong
sepertinya
aku ini kaca yang bolong
dan sepertinya
tak ada siapa yang melihat
aku di sini
dan sepertinya
ada cahaya bila aku terus
terbang tinggi ke atas langit jingga
sepertinya
aku ini terhukum oleh Tuhan
kerna aku ini penuh dengan benci
sepertinya
takkan ada sesiapa yang sudi
bersama aku untuk memahami
sepertinya
aku dipaksa untuk mati
dan terus dihempas
jatuh tak berkebumi
sepertinya
takkan ada sesiapa pun
yang sudi bersama
menemani aku sampai pagi

kerna aku mahu sebenarnya
ada peneman yang
memeluk jiwa aku
yang meneman aku
sampai biru
kerna aku begitu ingin
merasakan dicinta seseorang itu

sepertinya
aku ini bolong, kosong
lohong, semuanya
itu semuanya aku
kenapanya aku ini tak bisa
untuk menyedari yang aku
ini tetap bukan siapa - siapa
sepertinya
aku ini debu
yang tak punya harga apa
sepertinya
aku angin yang tiada
sepertinya
aku ini wujud
tanpa adanya apa makna

maka untuk apa aku di sini ?


Nota : Fynn Jamal memang seorang yang freestyler. Lagu dia hidup. Ada jiwa.
: Dan memang. Lagu ini seakan dekat dengan jiwa aku. Sangat.

Love,
sisilent [^^]v

0 comments:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP