Wednesday, March 23, 2011

Mana yang anda pilih?

Assalamualaikum.

Okeh,mana yang anda nak, bercuti di Paris ke kat Langkawi.? Haa,Pilih cepat.! Haha
Semua korang taknak kan. Abis tuh gtaw la port mane best nak bercuty. [^^]v

Takdelah bukan ni yang aku nak korang pilih. *Wink

Korang rasa apa yang korang akan pilih.

Hidup bertemankan kawan ala² kawan makan kawan ke atau hidup bersendirian?
Hey,hey hey dgn family,kekasih hati & sewaktu dgnnya tak termasuk oke.*Grrr!

Ada satu cerita. Nak baca tak? Ahh,tak kira ku nak tulis jugak. Ngehngeh.

Dalam sebuah negeri,ada dua orang bersahabat baik. Lepas tuh...adoi aku malas la pulak nak menaip. Haha. Aku sambung nanti boleh tak?!.Takpe,korang pilih la dulu mana yg korang nak.


Nota : Aku boleh rapat dengan semua orang,tapi yang sedikit sebanyak tahu tentang sisi hidup aku hanya seorang. Dulu.
Aku boleh jadi manusia yang byk bercakap tp AWAS sekali hati aku terasa, sakit mcm tak blh bernafas,aku boleh diamkan diri tak bertegur sapa terlalu lama dgn orang tersebut. Tp bukan benci.


Love,
sisilent

1 comments:

epal March 25, 2011 at 8:59 AM  

tiada pilihan..

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP